جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۵۴۵۵
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کارها باید مورد بررسی قرار گیرند. بحث منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران، رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: زنجیره تزریق واکسن نباید قطع شود و تمام نهادها باید در زمینه واکسیناسیون کمک کنند.

دکتر علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونا تهران در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان گفت: ممکن است شاخص پایین آمدن میزان مرگ و میر زمان بر باشد، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که آثار تعطیلی‌ که در تهران اعمال شد نتیجه خوبی داشته و نکته بعدی بحث واکسیناسیون است که نباید زنجیره تزریق واکسن قطع نشود و واکسن مراکز باید تامین شوند.

وی افزود: در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کارها باید مورد بررسی قرار گیرند. بحث منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

زالی در ادامه گفت: چیزی که از تست رایگان مدنظر است، این است که طرح شهیدسلیمانی (طرح محله‌محور برای شناسایی مبتلایان کرونا) طرح مناسبی است و باید آن را اجرا کنیم و نکته‌ مهم این است که این تست باید در مراکز بهداشت انجام شود.

وی در ادامه گفت: مردم حتی اگر مراجعه سرپایی هم داشته باشند و بدون انجام تست، علائم کم یا حساسیت داشته باشند، یعنی اغلب قریب به اتفاق درگیر کرونا هستند.

زالی افزود: باید حواسمان به تغییرات الگویی این بیماری باشد و اگر واکسن وارد کشور شد، خواهش داریم که نیروهای سایر نهادها هم در بحث واکسیناسیون یاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر