شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۷۳۸
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: بخشدار شنبه وطسوج دشتی گفت: با اعزام گروه‌های جهادی به روستا، روند واکسیناسیون کرونا در این بخش سرعت خوبی گرفته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رضا مقاتلی افزود: روستاهای بخش شنبه و طسوج که اکثرا در مناطق کوهستانی و سخت گذر شهرستان دشتی قرار دارند که اعزام گروهای جهادی تزریق واکسن باعث تسریع در روند واکسیناسیون مردم این بخش  شده است.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته  با حضور عوامل واکسیناسیون بخش و شهرستان در روستاهای سرمک، باغان و سنا تاکنون در مجموع ۶۵۰ نفر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مقاتلی ادامه داد: با این اقدام ضریب واکسیانسیون در این بخش افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

بخشدار شنبه و طسوج با تقدیر از همکاری همه ادارات، دستگاه‌ها، نهادها، دهیاری ها و شوراها در زمینه واکسیناسیون روستایی در این بخش عنوان کرد: این اقدام می تواند در کاهش مبتلایان به این ویروس در هفته ها و ماه های پیش رو نقش بسزایی ایفا کند.

مقاتلی تاکید کرد: انجام واکسیناسیون از اقدامات مهم و ضروری برای کنترل این بیماری منحوس و  باعث انبساط خاطر مردم و جامعه برای بازگشت به روند عادی زندگی خواهد شد.

وی بیان کرد:  بر اساس مصوبات اعلام شده همه ستاد ملی کرونا همه دستگاه ها موظف به همکاری کامل در این زمینه خواهند بود.

مقاتلی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم این روند در سایر روستاهای سطح بخش نیز استمرار یابد و بر این اساس از همه مردم درخواست دارم با حضور در مکان های اعلامی در روستاها، از این فرصت مناسب استفاده و در واقع به کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا همکاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر