شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون اداره کل هواشناسی بوشهر:
فکرشهر:  معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: چرخند شاهین که روزهای اخیر در جنوب کشور رخ داده به سمت دریای عمان در حال حرکت است به بوشهر نخواهد آمد...
کد خبر: ۹۷۶۷۵
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۰

فکرشهر:  معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: چرخند شاهین که روزهای اخیر در جنوب کشور رخ داده به سمت دریای عمان در حال حرکت است  به بوشهر نخواهد آمد.

به گزارش فکرشهر از مهر، زهرا راستگو اظهار داشت: چرخند شاهین تنها اثری که ممکن است برای استان بوشهر داشته باشد افزایش ابری است که دوشنبه در جنوب استان اتفاق می‌افتد.

معاون هواشناسی بوشهر با اشاره به وضع جوی و دریایی استان در این هفته عنوان کرد: از اواخر پنجشنبه وزش بادهای شمالی در استان شدت می‌گیرد و این شرایط به صورت تناوبی تا شنبه ادامه خواهد داشت.

راستگو ادامه داد: در این شرایط احتمال خیزش گردو خاک وجود دارد و دما نیز در گرم‌ترین ساعات افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در زمان حاضر خبری از کاهش محسوس دما و بارش باران نیست و پیش‌بینی‌های فصلی نیز نشان می‌دهد که بارش‌های پاییز امسال کمتر از میانگین و دما به ویژه در آذر بیشتر از شرایط عادی خواهد بود.

راستگو افزود: بارش‌های پاییزی در این استان به‌طورمعمول از نیمه آبان شروع می‌شود که طبق مدل‌های هواشناسی پیش‌بینی‌شده است بارندگی در این فصل ۳۵ تا ۴۵ درصد کمتر از میانگین باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی بوشهر عنوان کرد: میانگین بارش پاییزی در استان بوشهر حدود ۱۰۰ میلی‌متر است که با پیش‌بینی صورت گرفته این میزان به حدود ۵۵ تا ۶۵ میلی‌متر خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر