جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۳۲۲
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اجرایی نشدن مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان بوشهر جرم است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان بازرسی استان بوشهر اظهار داشت: نظارت و بازرسی از اهمیت بسیار زیادی در جامعه برخوردار است و باعث سلامت جامعه و پیشگیری از بروز تخلف می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد با فساد و اصلاح ساختار اجرایی در اداره‌ها از مأموریت‌های سازمان بازرسی است افزود: آموزش مدیران، کارشناسان و کارکنان ادارات با ضوابط و قوانین برای جلوگیری از بروز تخلف ضروری است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد تخلفات به سبب عدم آگاهی و بی اطلاعی از قوانین است ادامه داد: پیشگیری از بروز تخلف مهم‌تر از کشف تخلف است که در این عرصه باید دوره‌های آموزشی ویژه ادارات مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر سومین استان اقتصادی و نخستین استان در عرصه تولید درآمد سرانه است تاکید کرد: استان بوشهر با این همه ظرفیت و قابلیت نباید فرد نیازمند و فقیر داشته باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه همه صنایع باید به پیوست‌های زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی توجه داشته باشند افزود: اجرایی نشدن مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در مناطق جرم است.

وی با تاکید بر اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و عمرانی صنایع سنگین و کوچک در همه نقاط استان بوشهر خاطرنشان کرد: صنایع ضمن رعایت پیوست‌ها، باید مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم اجرا کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر