شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۳۷۴
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس مبارزه مواد مخدر استان بوشهر امسال در چندین عملیات موفق به کشف 5 تن انواع مواد مخدر در استان شده است.

به‌گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سرهنگ سهام صالحی در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: مدتی است که قاچاق‌چیان مواد مخدر بیش از پیش از سواحل استان بوشهر برای قاچاق اقدام می‌کنند، هرچندکه استان ما کمتر آلوده است، اما به‌عنوان مسیر انتخاب می‌شود.
 
او در ادامه افزود: البته پلیس اقدامات خوبی داشته و در این ۷ ماه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش کشفیات انواع مواد مخدر داشته‌ایم.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر آمار داد که امسال تاکنون در ۴۱۰ مرحله، طرح‌هایی در حوزه‌های پیشگیری، و جمع‌آوری معتادان متجاهر و مقابله قاچاقچیان و خرده‌فروشان در استان انجام شده که هزار و ۸۳۷ نفر دستگیر، ۱۳۶ خودرو توقیف و ۹ باند متلاشی شده است.
 
سرهنگ صالحی گفت که ۱۰ درصد این آمار در همین هفته یعنی هفته نیروی انتظامی انجام شده است.
 
او افزود: بیشترین نوع کشفیات، تریاک و پس از آن حشیش است؛ هرچندکه هر نوعی از آن که باشد برای افراد و جامعه خطرناک است.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین گفت: معتادان متجاهر پس از دستگیری و سیر مراحل قضایی به کمپ‌های ترک اعتیاد برده می‌شوند و هدف این است که ترک کنند و به اجتماع برگردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر