شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۵۴۸
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: رئیس اداره ورزش و جوانان دیلم گفت: ورزشکاران رشته آمادگی جسمانی این شهرستان در مسابقات مجازی قهرمانی استان بوشهر خوش درخشیدند و موفق به کسب مقام اول شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد امین لیراوی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات بخاطر شرایط کرونایی به صورت مجازی در رده‌های سنی مختلف و در ۲ بخش مردان و بانوان برگزار شد.

وی گفت: باتوجه به شرایط کرونایی  و استفاده نکردن  ورزشکاران از اماکن ورزشی ،  فدراسیون همگانی کشور و هیات همگانی استان بوشهر جهت ترغیب و علاقه‌ مندی ورزشکاران به ورزش با راه اندازی لیگ تندرستی،  این دوره از مسابقات را برگزار کرد.

وی بیان کرد: جهت حضور در این دوره ، شرکت کننده‌ها فیلمی از حرکات خود را که توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور مشخص شده بود به کمیته آمادگی جسمانی شهرستان ارسال و سپس هیات  ورزش‌های همگانی استان با بررسی و داوری  ، افراد برتر را مشخص و معرفی و تقدیر کرد.

لیراوی افزود: شهرستان دیلم  در این دوره از مسابقات،  از نظر کمیت (تعداد ۱۲۵ شرکت کننده) و  کیفیت  مقام اول را در استان بوشهر کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دیلم  ادامه داد: در بخش شرکت کنندگان مرد در رده سنی کودکان  ۵ تا ۷ سال،  هلنا صفازاده، محمد رضا چاتلخی،  امیر رضا پرنو و  ۸ تا ۱۱ سال مبین وحدانی اصل، آرشام انصاری و  امیر محمد اسماعیلی  حایز رتبه برتر شدند.

وی افزود: در  بخش بانوان و در رده سنی  کودکان ۸ تا  ۱۱ سال ، هستی خدری، مهسا پولادی، ساچلی بردستانی، گروه اول  بانوان  یلدا رنگین و  گروه دوم  مدینه بریچی و  مریم حیات پور به مقام اول دست یافتند.

لیراوی گفت: باتوجه به تعدد کلیپ‌های ارسالی، پروین غلامی مسئول کمیته آمادگی جسمانی شهرستان دیلم به عنوان کمیته برتر استان بوشهر مشخص و معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر