شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 1 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا آقایی با ۴۰ سال سن با سابقه بیماری خونی در استان بوشهر به ثبت رسید...
کد خبر: ۹۸۵۵۲
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۱۳ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۳ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 6 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 1 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا آقایی با ۴۰ سال سن با سابقه بیماری خونی در استان بوشهر به ثبت رسید.

۱۹۹ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۱۱۳۹۶ بیمار دیگر شناسایی شدند

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱هزار و ۳۹۶ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۹۹ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۳۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۸۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۸۱۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۴ هزار و ۷۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۱۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۴ هزار و ۷۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر