شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه موقت بوشهر:
فکرشهر: حجت‌الاسلام یوسف جمالی گفت: بنا بر خواسته نماینده ولی فقیه در استان و شهروندان بوشهری شایسته است ۱۵ آبان روز قیام زنان لرده، به نام «روز مبارزات ضداستعماری زنان ایران» نام‌گذاری شود...
کد خبر: ۹۸۹۲۰
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: حجت‌الاسلام یوسف جمالی گفت: بنا بر خواسته نماینده ولی فقیه در استان و شهروندان بوشهری شایسته است ۱۵ آبان روز قیام زنان لرده، به نام «روز مبارزات ضداستعماری زنان ایران» نام‌گذاری شود.

به‌گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌‏‎های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با گرامیداشت سالروز قیام زنان لرده دشتستان گفت: در این رویداد تاریخی زنان سلحشور لرده در مقابل استعمار انگلیس ایستادگی و آنان را متحمل شکست کردند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی افزود: قیام ضداستعمار زنان لرده افتخاری بزرگ برای بانوان بوشهری است و امروز پرچم زنان در دستان زنان نجیب و ولایت‌مدار استان بوشهر است.

او اضافه کرد: بنا بر خواسته نماینده ولی فقیه در استان و شهروندان بوشهری شایسته است ۱۵ آبان روز قیام زنان لرده به نام «روز مبارزات ضداستعماری زنان ایران» نام‌گذاری شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: بانوان بوشهری با وجود آمدوشدهای فرهنگی مختلف به این شهر ثابت‌قدم ماندند و در دفاع از انقلاب و ولایت در کشور بهترین هستند. هرجاکه نظام به آنان نیاز داشته با صلابت و اقتدار در صحنه حاضر شدند که یک نمونه بارز آن حضور باشکوه در راهپیمایی‌‎ها است.

حجت‌الاسلام جمالی گفت: بانوان بوشهری در صحنه عفاف و حجاب نیز از عفیف‌‎‌ترین و نجیب‏‌ترین بانوان محسوب می‎‌شوند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: سفرهای استانی هیئت دولت سیزدهم که منجر به شنیدن مسائل و مشکلات مردم توسط رئیس‌جمهوری می‌شود، امیدآفرین است.

او افزود: در جریان این سفرها رئیس‌جمهوری حتی در مناطق روستایی و دوردست نیز حضور پیدا می‏‌کند که این رویکرد بسیار ارزشمند است.

خطیب جمعه بوشهر اضافه کرد: مردم باید بتوانند بدون واسطه با مسئولان ارشد نظام صحبت کنند که سفرهای استانی رئیس‌جمهوری و دولت سیزدهم جلوه‌‏‎ای زیبا از تحقق این ارتباط مردمی و بیان مسائل و مشکلات است.

حجت‌الاسلام جمالی با گرامیداشت هفته وحدت گفت: دشمنان برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی برنامه دارند ولی با این حال پیروان مذهب‌های شیعه و سنی با اتحاد و برادری هدف‌‏های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

او افزود: چنان‌چه ظرفیت‌‏های جهان اسلام همواره در کنار یکدیگر قرار داشته باشند دشمنان هیچگاه برای مقابله با آنان راه به جایی نخواهند برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر