شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر؛
کد خبر: ۹۹۲۶۵
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۳

فکرشهر: سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم تا دو روز آینده همه جایگاه‌های توزیع سوخت وارد مدار بهره برداری شوند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، هوشنگ غلامی افزود: ۷۹ باب جایگاه عرضه سوخت در استان داریم که از روز سه شنبه در حوزه سامانه هوشمند قطع ارتباط شدند و امکان عرضه سوخت با کارت سوخت امکان پذیر نبود.

وی گفت: در حال حاضر با اعزام تیم‌هایی از همکاران در سطح جایگاه‌ها، این امکان فراهم شده که با خارج کردن سیستم فروش از حوزه سامانه هوشمند به صورت دستی بتوانیم عرضه سوخت را داشته باشیم.

غلامی افزود: در ۶۸جایگاه از ۷۹ جایگاه استان امکان عرضه سوخت را فراهم کردیم و در حال حاضر ۱۲ جایگاه عرضه سوخت به صورت کارت هوشمند سوخت و ۸ جایگاه در حال بروز رسانی اطلاعات هست و در صورتی که این به روز رسانی انجام شود به ۲۰ جایگاه خواهد رسید.

وی بر طرف شدن مشکل را بستگی به تعداد نازل‌های جایگاه‌ها عنوان کرد و گفت:، چون تک تک پلمپ نازل‌ها باید باز شود و برنامه نرم افزاری نصب شود.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر اضافه کرد: عرضه بنزین و نفت و گاز را با نرخ آزاد داریم و مشکلی در جایگاه‌ها وجود ندارد.

غلامی با بیان اینکه به هیچ وجه سهمیه‌ای که در کارت سوخت وجود دارد از بین نمی‌رود گفت: سوخت ذخیره شده بعد از بر طرف شدن مشکل قابل استفاده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر