شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۴۹۸
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: هدررفت انرژی شبکه برق در این استان به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز ۱۲.۵ درصد و فراتر از میانگین کشوری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا حشمتی روز دوشنبه در نشست با شهردار و مدیران شهرداری بوشهر بیان کرد: در پایان سال ۱۳۹۹ این شرکت افزون بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات وصول نشده داشته است که این میزان معادل یک سال فروش انرژی برق در استان است.

وی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد از هم استانی‎ ها به صورت منظم قبض‌های خود را به شرکت برق پرداخت می‌کنند و عمده مطالبات انباشت شده شرکت توزیع نیروی برق استان مربوط به بخش‌های اداری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآورشد: در تابستان امسال با  مساعدت دستگاه‌های نظارتی و همکاری خوب مردم ، کمترین میزان خاموشی در استان به ثبت رسید که امید است این رویکرد تعاملی همچنان تداوم داشته باشد.

حشمتی اضافه کرد: همکاری شهرداری بندر بوشهر و شرکت توزیع نیروی برق استان یک رویکرد ارزشمند است که بدون شک زمینه ساز ارائه خدمات خوبی به شهروندان است.

شهردار بوشهر گفت: در راستای افزایش تعامل بین شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و افزایش سطح کیفی خدمات به شهروندان در حوزه برق باید کارگروه تخصصی بین این دو مجموعه تشکیل شود.

حسین حیدری افزود: در تعامل با شرکت توزیع نیروی برق استان همچنین باید شرایط برای رفع مشکل تاریکی معابر شهری فراهم شود.

وی گفت: شهروندان عمده نارضایتی خود پیرامون روشنایی شهر را متوجه شهرداری می‌دانند در صورتی که بخش مهمی از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان بوده و باید برای رفع آن تلاش کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر