شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین آمار کرونا در استان بوشهر و ایران؛
کد خبر: ۹۹۶۱۴
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: با جان باختند دو بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در استان بوشهر، تعداد فوتی‌های این بیماری به دو هزار و سه نفر رسید.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از بستری بودن ۱۰۱ بیمار کرونایی در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان خبر داد و افزود: ۲۴ نفر از این بیماران در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.
 
دکتر سعید کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این شمار ۵ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
 
وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت رسید، ادامه داد: موارد فوتی آقایی ۷۰ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی و خانمی ۴۸ ساله بدون سابقه بیماری زمینه بوده‌اند.

به گزارش فکرشهر، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۵۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۹۶۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۷۶۳ نفر رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر