شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۷۴۴
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۹ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام‌شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر ثبت نشده است.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۱۱ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‌اند.

به گزارش فکرشهر، طبق اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۸۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۸۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۷ هزار و ۱۷۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۵۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۷۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر