چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۰۶۴
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:این استان به عنوان یکی از هشت میزبان سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد بهروزیان فر افزود: با برگزاری سومین المپیاد استعدادهای برتر شور ونشاط به جامعه ورزش کشور و استان بوشهر باز خواهد گشت.

وی بیان کرد: این المپیاد بعد از سال ۱۳۹۸ برای نخستین بار با همکاری فدراسیون دانش آموزی، وزارت ورزش وجوانان و فدراسیون‌های ورزشی بهمن کاه امسال برگزار می‎‌شود.

بهروزیان فر ادامه داد: سهم اعتبارات این المپیاد از سوی وزارت ورزش وجوانان و فدراسیون‌های ورزشی به استان‌های میزبان تخصیص داده شود و با توجه به اینکه این مسابقات در رده سنی پایه برگزار می‌شود، بیمه ورزشی ورزشکاران پیش بینی شود.

وی همچنین درخواست کرد که در دوره‌های آینده این المپیاد، به رشته‌های ساحلی مانند هندبال، فوتبال و والیبال ساحلی توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مسابقات ۲۴ رشته ورزشی قرار است در کشور برگزار شود که استان بوشهر در بیش از ۷۰ درصد این رشته‌ها آمادگی میزبانی مسابقات را دارد.

بهروزیان فر یادآور شد: فعالیت‌های ورزشی در استان بوشهر پس از ۲۰ ماه وقفه به دلیل شرایط کرونایی از سرگرفته شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خوب زیرساختی در استان بوشهر در بحث خوابگاهی و اماکن ورزشی شرایط برای میزبانی از رقابت‌‎های مختلف و برپایی اردوهای تیم ملی بویژه در ورزش‌‏های آبی در این استان فراهم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر