جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس هیات دو میدانی شهرستان دیرگفت: علی قاسمی دونده ای از این شهرستان در رقابت های دوومیدانی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور مقام دوم را بدست آورد وجواز ورود به مسابقات جهانی کارگران را که سال آینده در کشور ایتالیا برگزار می شود، کسب کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر،  مهرزاد دارایی افزود: در رقابت های ماده 400 متر ، 'سجاد زارعی ' از لرستان پس از 51 ثانیه و 3 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و قهرمان شد ، ' علی قاسمی ' از بندر دیر با رکورد 51 ثانیه و 9 صدم ثانیه دوم شد و ' محمد عفری ' از خوزستان با رکورد 52 ثانیه و 45 صدم ثانیه به مقام سوم رسید .
کد خبر: ۱۰۰۲۸
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: رییس هیات دو میدانی شهرستان دیرگفت: علی قاسمی دونده ای از این شهرستان در رقابت های دوومیدانی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور مقام دوم را بدست آورد وجواز ورود به مسابقات جهانی کارگران را که سال آینده در کشور ایتالیا برگزار می شود، کسب کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر،  مهرزاد دارایی افزود: در رقابت های ماده 400 متر ، 'سجاد زارعی ' از لرستان پس از 51 ثانیه و 3 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و قهرمان شد ، ' علی قاسمی ' از بندر دیر با رکورد 51 ثانیه و 9 صدم ثانیه دوم شد و ' محمد عفری ' از خوزستان با رکورد 52 ثانیه و 45 صدم ثانیه به مقام سوم رسید .

\n\n

http://media.irna.ir/1393/13931210/81524705/81524705-6306682.jpg

\n\n

وی گفت : اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور و به میزبانی بابل برگزار شد که در پایان این رقابت های یک روزه ، نفرات برتر مواد هفتگانه معرفی شدند .

\n\n

رییس هیات دو میدانی شهرستان دیرادامه داد : در رقابت های دوومیدانی این رقابت ها 60 ورزشکار از 20 استان کشور با یکدیگر رقابت کردند و با حمایت شرکت رایتل، بانک توسعه تعاون و بانک رفاه برگزار شد.

\n\n

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به پتانسیل بالای ورزش در بین جوانان شهرستان دیر و همچنین حمایت مسوولان شهرستان که تاکنون حامی ورزش در شهرستان بوده اند اکنون نیز به حمایت های خود بیشتر از گذشته ادامه دهند تا امکانات لازم برای این ورزشکاران فراهم شود.

\n\n

دارایی خاطر نشان کرد : این هیات پرافتخارترین هیات شهرستان می باشد که تاکنون قهرمانان زیادی در سطح کشور معرفی کرده است.
\nمنبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر