جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۴۲۲
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در استان بوشهر ۴۳۴ واحد مسکونی پروژه اقدام ملی مسکن با ۲۲۷ میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا مقدم سه‌شنبه‌شب در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شناخته شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا در استان بوشهر ۴۳۴ واحد مسکونی پروژه اقدام ملی مسکن با ۲۲۷ میلیارد تومان اعتبار در مساحت ۴۵ هزار و ۱۷۱ مترمربع در پنج شهر این استان در حال اجرا و فعال است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: این پروژه‌ها شامل ۱۴۴ واحدی شهر خورموج (در قالب ۲ فاز ۸۴ و ۶۰ واحدی)، ۱۶۲ واحدی دیلم، ۸۰ واحدی شهر بنک از توابع شهرستان کنگان، ۴۰ واحدی دیر و هشت واحدی اهرم است.

وی اظهار داشت: در ۱۲ شهر زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن توسط بنیاد مسکن در استان تأمین شده که در زمان حاضر در پنج شهر عملیات اجرایی ساخت مسکن آغاز شده است.

مقدم یادآور شد: برای به حداقل رساندن بهای تمام شده و فضاهای مشاعات، نقشه‌های تهیه شده توسط بنیاد مسکن استان جهت اجرای پروژه اقدام ملی مسکن در تیپ‌های ۲ طبقه و سه ۳ طبقه طراحی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر