شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: وضعیت کوچه‌ها و معابر اهرم باید بهبود یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی عصر پنجشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم اظهار داشت: کم کاری از هیچ مسئولی در شهرستان پذیرفتی نیست و از هر نقد منصفانه و نقدی که به سود شهرستان است، استفاده خواهیم کرد.

احمد لطفی ضمن اشاره به اینکه شورا برنامه چهار ساله توسعه برای شهر اهرم تدوین کند، گفت: موضوعات کاری شورا و نیاز شهر اهرم، بر اساس اولویت‌ها برنامه ریزی و به فرمانداری ارائه دهید.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه هدف دولت حل و رفع مشکلات مردم است، اظهار داشت: موضوعاتی که مربوط به مشکلات و مباحث مردم و بر اساس قانون است، گرچه ممکن است اختلاف نظری عمدی یا سهوی نیز در آن صورت گرفته باشد، اما به دور از اختلافات شخصی قابل حل است.

لطفی بیان کرد: شهرستان با توجه به ظرفیتی که در زمینه‌های انسانی و ذاتی و همچنین جاذبه خوبی که دارد، نیاز است که برای توسعه، وحدت را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: اگر در جایی نقدی وجود دارد، می‌توان در فضایی دوستانه و با هم‌صحبتی، خیلی از این نقدها و سو تفاهم‌ها را به حداقل رساند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین در فرایند تسهیل‌گری کار مردم نباید کوتاهی کنند، افزود: نیاز است در چارچوب قانون و متناسب با فرآیندها برای مردم هر کاری ممکن است انجام شود و کسی هم نمی‌تواند مانع شود.

لطفی بیان با توجه به جایگاه و نزدیکی تنگستان به چند شهرستان و مرکز استان تصریح کرد: در بحث توسعه شهرستان علی‌الخصوص شهر اهرم، در موضوع اشتغال می‌توان بر اساس ظرفیت‌هایی که در شهر اهرم وجود دارد، برای ایجاد اشتغال برنامه‌ریزی کرد.

وی ضمن بیان اینکه حتی شهرداری می‌تواند در بحث اشتغال در شهر، اقدامات خوبی انجام دهد، یادآور شد: در بحث ایجاد مشاغل کوچک و ایجاد اشتغال خانواده شهرداری می‌تواند سرمایه گذاری‌های لازم را داشته باشد.

لطفی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که شهرداری می‌تواند ورود کند، در حوزه مسکن و مسئولیت‌های اجتماعی است که بر اساس نیاز شهر اهرم اقدامات لازم را صورت دهد.

فرماندار تنگستان افزود: علیرغم پیشرفت‌هایی که در ابعاد متفاوت در شهر انجام شده، ولی هنوز در بعضی موضوعات از جمله کوچه‌ها و معابر مشکلاتی وجود دارد و نیاز است با نگاه به همه ظرفیت‌ها و همدلی، وحدت و برنامه ریزی مناسب، خیلی از این مشکلات را با حداقل امکانات رفع کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر