يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۰۷۵۹
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۹

فکرشهر:  مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر گفت: زمین درمانگاه بسیجیان در شهر اهرم تامین شده و به زودی آیین کلنگ زنی احداث این درمانگاه آغاز خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، روح الله زارعی کوشا صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: موسسه خدمات درمانی بسیجیان بیش از سه دهه زیر نظر  بنیاد تعاون بسیج و سازمان بسیج مستضعفین مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به بسیجیان است.

وی تصریح کرد: موسسه خدمات درمانی بسیجیان ۷۰ درمانگاه در سراسر کشور دارد و در استان بوشهر نیز دو درمانگاه در شهرهای بوشهر و خورموج فعالیت دارند.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر اضافه کرد: اکنون ک درمانگاه خدمات درمانی بسیجیان در شهر دلوار در حال احداث است که پیش‌بینی می‌شود ۲۲ بهمن امسال راه اندازی و افتتاح شود همچنین در آستانه هفته بسیج نیز درمانگاهی در کنگان کلنگ زنی خواهد شد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: چشم انداز موسسه خدمات درمانی بسیجیان تا ۱۰ سال آینده ایجاد ۵۰۰ درمانگاه در سطح کشور است و در استان بوشهر بنا است در هر شهر یک درمانگاه بسیج احداث شود.

وی بیان کرد: زمین درمانگاه بسیجیان در شهر اهرم به مساحت هزار و ۲۰۰ متر از سوی شهرداری تامین شده و به زودی آیین کلنگ زنی احداث این درمانگاه آغاز خواهد شد.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر گفت: یکی از اقدامات این موسسه کمک به زوج‌ها نابارور بسیجی است که در این خصوص از سال ۹۶ تا کنون بیش از ۱۰۰ زوج نابارور به مراکز ناباروری در سطح کشور معرفی شده‌اند و از این تعداد حدود ۳۰ زوج صاحب فرزند شده‌اند.

زارعی کوشا یادآور شد: همه خدمات ارائه شده به زوج‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم‌های جهادگر به مناطق محروم و کم برخوردار به مدت سه روز به مناطق محروم اعزام می‌شوند به ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی می‌پردازند.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر ادامه داد: گروه‌های جهادی در هر بار اعزام بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر را ویزیت می‌کنند که به لحاظ هزینه بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در مجموع به افراد کمک می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر