جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مطرح کرد:
فکرشهر: رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: نصب برچسب قیمت کالا برای همه واحدهای عرضه کننده کالا و وخدمات الزامی است و ...
کد خبر: ۱۰۱۱۰
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: نصب برچسب قیمت کالا برای همه واحدهای عرضه کننده کالا و وخدمات الزامی است و رعایت نکردن آن تخلف محسوب می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ابوالقاسم محمدزاده افزود: حفظ حقوق مصرف کننده دراولویت برنامه های این سازمان قرار دارد و بازرسان به طور مستمر از واحدهای صنفی بازدید خواهند کرد.

\n\n

وی با تاکید بر این که در صورت مشاهده نصب نکردن برچسب، با واحد متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد اظهارکرد: همچنین در صورت تقاضای خریدار برای صدور فاکتور، متصدی واحد صنفی باید در این زمینه اقدام کند.

\n\n

محمد زاده ادامه داد: نصب نکردن برچسب قیمت کالا و خودداری از صدور فاکتور زمینه بسیاری از تخلفات را فراهم می کند.

\n\n

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 109 هزار و 844 بازرسی توسط بازرسان این سازمان از واحدهای صنفی در استان بوشهر صورت گرفته که دراین بازررسی ها پنج هزار و 950 تخلف کشف شده است.

\n\n

محمدزاده گفت: در این ارتباط پنج هزار و 899 پرونده تشکیل و از این میزان سه هزار و 900 پرونده مربوط به درج نکرن برچسب قیمت، یکهزار و 933 گرانفروشی و 446 پرونده صادر نکردن فاکتور است.

\n\n

وی با اشاره به این که، هم اینک 31 هزار و 769 واحد صنفی در زمینه کالا و خدمات دراستان بوشهر فعالیت دارند، اظهارکرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم در ایام پایانی سال برای برخی کالاها و اقلام مصرفی، طرح نظارتی پایش و خدمات ویژه نوروز 94، توسط 130 بازرس سازمان صنعت، معدن و اتاق اصناف و 426 ناظر افتخاری در این استان اجرا خواهد شد.

\n\n

محمدزاده در گفت و گو با ایرنااضافه کرد: طرح پایش با هدف ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا به منظور تنظیم بازار و تامین اقلام پر مصرف در این ایام و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها است که این طرح ازروز 15 اسفند امسال آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر