جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت:‌ برای احیای بافت تاریخی بوشهر که هویت فرهنگی، دینی و تاریخی این شهر است باید فعالیت کنیم.\n\n به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفاظت از بافت‌های تاریخی فرایندی است که از عرصه سیاست‌گذاری تا نهادهای محلی و مشارکت‌های مردمی را در برمی‌گیرد، گفت: بافت تاریخی بوشهر نمادی زیبا از تلاش فرهنگ در عرصه تاریخ است.
کد خبر: ۱۰۱۶۰
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت:‌ برای احیای بافت تاریخی بوشهر که هویت فرهنگی، دینی و تاریخی این شهر است باید فعالیت کنیم.

\n\n

 به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفاظت از بافت‌های تاریخی فرایندی است که از عرصه سیاست‌گذاری تا نهادهای محلی و مشارکت‌های مردمی را در برمی‌گیرد، گفت: بافت تاریخی بوشهر نمادی زیبا از تلاش فرهنگ در عرصه تاریخ است.

\n\n

وی در ادامه افزود: بافت‌های تاریخی شهرها از مهم‌ترین فضاهای شهری است که علاوه بر ویژگی‌های معماری و شهرسازی، دارای ارزش فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی بوده و حفظ، احیا و معرفی آنها گامی مؤثر در حفظ هویت ملی و تاریخی کشور است.

\n\n

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه احیای بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر از اولویت‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بوشهر است، اظهار داشت: از این‌رو همزمان با هفته بوشهر بر اساس مصوبه شورا در صورت پرداخت نقدی عوارض حذف پارکینگ در محدوده داخلی و بدنه بافت تاریخی شامل جوایز خوش حسابی  می‌شود.

\n\n

برزگرزاده گفت: در احیای بافت تاریخی بوشهر که هویت فرهنگی، دینی و تاریخی این شهر است باید فعالیت کنیم و نگذاریم این بافت مهم تاریخی به فراموشی سپرده شود، این جوایز خوش حسابی می‌تواند گام‌ خوبی در احیای بافت قدیمی بوشهر باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر