شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۶۲۹
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: اولین سالگرد گرامیداشت یاد شهید راه سلامت، «عبدالحسین ندیم زاده» در جزیره «خارگ» برگزار شد.
به گزارش «فکرشهر»، حجت الاسلام «موسی کمالی» ـ امام جمعه خارگ ـ در اولین سالگرد گرامیداشت یاد شهید راه سلامت، عبدالحسین ندیم زاده اظهار داشت: دنیا، دنیایی است که باید مواظب باشیم فریبش رو نخوریم، این دنیا فانی است، هر کسی امد حتما رفتنی دارد. 
وی افزود: دنیا را بعنوان یک مزرعه به آن نگاه کرد، در این دنیا باید چیزی بکاریم که در آخرت درو کنیم ، در این دنیا انسان است که آزاد است و اختیار دارد که بکار که در آخرت درو کند، خوبی یا عمل صالح یا بدی فاسد ، نتیجه این دنیا شما را دنیای دیگر به شما خواهند داد. 
امام جمعه خارگ تصریح کرد: یک سال از فراغ این داشمند خارگی گذشت و تحمل این داغ واقعا برای اهالی صبور این جزیره سخت است ، فرزند این جزیره ، فرزند خارگ ، مرد جهانی بود. این دانشمند همت بلندی داشت و باسختی با این مدارج رسید که شایسته تقدیر است، نشد یکبار کسی دارویی را طلب کند و ظرف مدت دو هفته این دانشمند فرهیخته در اختیار آنها با هزینه خود قرار ندهد. 
حجت الاسلام کمالی گفت: دکتر ندیم زاده با هوش بالایی که داشت قصد داشت سیستم پیشرفته پزشک خانواده را برای ملت ایران نهادینه کند و اقدامات بسیار موثری در این زمینه را به سرانجام رساند، این ویروس منحوس کرونا نگذاشت این قدم خیر به سر منزل مقصود برسد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر