پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۹۵۸
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: این اداره کل با مشارکت در ساخت و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به فرهنگیان در زمینه خانه دار کردن این قشر مشارکت می‌کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا مقدم روز سه شنبه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در همین راستا فرهنگیانی که در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت  و روستاها زندگی می کنند اگر خودشان زمین داشته باشند با پرداخت تسهیلات مقاوم سازی روستایی آمادگی حمایت از این قشر وجود دارد.

وی بیان کرد: همچنین باتوجه به داشتن ماشین آلات و توان فنی و اجرایی بنیاد مسکن در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این اداره کل آمادگی دارد بعنوان سازنده ورود و با قیمت مناسب و کیفیت خوب برای فرهنگیان اقدام به ساختمان سازی کند.

مقدم در خصوص مستند سازی املاک آموزش و پرورش موجود در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز گفت: مدارسی که خارج از طرح هادی قرار دارند به این طرح الحاق و سند آنها صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود با همکاری اداره کل ثبت اسناد تا پایان سال بخشی از املاک آموزش و پرورش سنددار شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: تجربه ثابت کرده هرجا تعاونی مسکن فرهنگیان پروژه ای آغاز کرد با چالش روبرو بوده اما تلاش می شود از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای پروژه های ساخت و ساز مربوط به فرهنگیان بهره لازم برده شود.

علی موحدی افزود: انتظار می رود در قانون ساماندهی نسبت به سند دار کردن املاک آموزش و پرورش بنیاد مسکن همکاری لازم را داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر