جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۲۳۶
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳

فکرشهر:  فرمانده انتظامی استان بوشهر از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف ۵۱ هکتار اراضی دولتی به ارزش ۵۱۰ میلیارد تومان در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار حیدر سوسنیر با تأکید بر برخورد قاطع با تخلفات اقتصادی در همه زمینه‌‌ها اظهار داشت: نیروی انتظامی در استان بوشهر با رصد و پایش به‌صورت شبانه‌روزی تمام فعالیت‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌کند.

رئیس پلیس استان بوشهر برخورد با زمین‌خواران را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: تصرف در اموال دولتی به‌ویژه زمین‌خواری یک جرم است و متخلفان تحت پیگیرد قانونی و قضایی قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از رفع تصرف زمین ملی در  استان خبر داد و تصریح کرد: به‌منظور صیانت از اراضی ملی و مقابله با حاشیه‌نشینی و معضلات مربوط به آن، برخورد قانونی با افراد سودجو و زمین‌خوار که بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف، گروه‌بندی و ساخت و ساز در اراضی دولتی کرده‌اند با هماهنگی دستگاه قضائی و اداره راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به کشف تصرف 51 هکتار اراضی دولتی در دشتستان از تخریب ساخت و سازه‌های غیرمجاز و رفع تصرف آن خبر داد و تصریح کرد: در همین زمینه با حضور اکیپ‌های مجرب انتظامی و نماینده دادستان و اداره راه و شهرسازی ساخت و ساز بناهای غیرمجاز در مساحت تقریبی 51 هکتار از اراضی در حومه شهر برازجان تخریب شد.

  سوسنی با اشاره به اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده افزون بر 510 میلیارد تومان است بیان کرد: شهروندان از خرید و احداث بنا در اراضی که دارای مشکلات قانونی است خودداری و قبل از هرگونه اقدام نسبت به اخذ مجوزهای قانونی اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر