چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۲۸۰
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: فرماندار جم گفت: جاده جم - فیروزآباد قتلگاه جنوب کشور است و باید بهبود وضعیت مسیر در دستور کار باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید محمد احمدپور عصر شنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران با مهم بر شمردن تعامل با رسانه‌ها اظهار داشت: خبرنگاران بازوان قدرتمند فرمانداری هستند.

وی با تأکید بر اینکه از نقدها استقبال می‌کند افزود: در همه زمینه‌ها مردم خط قرمز من هستند.

احمدپور افزود: در شهرستان پروژه‌های نیمه تمام متعددی وجود دارد که در اولویت پیگیری قرار دارد.

فرماندار جم بیان داشت: برای توسعه هم جانبه و تکمیل پروژه‌های شهرستان سند توسعه تدوین می‌شود، در این سند پروژه‌های اولویت دار مشخص می‌شوند.

احمدپور گفت: برای پروژه‌های مختلف شهرستان از جمله راه و آب جلسه‌های مختلفی برگزار کرده و در این زمینه نیاز است پیگیری‌های بسیاری انجام شود.

فرماندار جم با بیان این‌که مسیر جم به فیروزآباد قتلگاه شده است اضافه کرد: با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌های جنوبی کشور، توسعه مسیر در دستور پیگیری قرار دارد.

فکر سیاسی دارم اما وامدار کسی نیستم

فرماندار جم تصریح کرد: فکر سیاسی دارم اما وامدار کسی نیستم.

احمدپور اتحاد و همدلی را لازمه توسعه امروز شهرستان دانست و تأکید کرد: در فضای سازنده و همدلی بین همه اقشار شهرستان، کارهای بزرگی را انجام دهیم.

فرماندار جم با بیان گزارشی از پروژه آب شیرین کن‌های جم اظهار داشت: در زمینه این پروژه مطالعه دقیق انجام داده و پیگیر از سرگیری پروژه است.

احمدپور با بیان اینکه طی دو سه هفته آینده تکلیف معاونین فرماندار و بخشداران مشخص می‌شود افزود: چهار ویژگی مدیران کارآمدی، انقلابی، مردمی بودن و فساد ستیزی است.

رئیس شورای اداری جم گفت: از نظر من مدیری توانمند است که دو یا سه برابر تملک دارایی، اعتبار ملی جذب کند.

احمد پور یاد آور شد: از همه فعالان اجتماعی و سیاسی درخواست می‌کنم برای توسعه شهرستان کمک کنند.

فرماندار جم ادامه داد: جم در زمینه گرانی اول است و نیاز است در زمینه نظارت بر بازار اقداماتی انجام شود رسانه‌ها و مردم نیز در این زمینه مطالبه گر و پیگیر باشند.

احمدپور عملکرد دولت در در زمینه کنترل کرونا و واکسیناسیون در کشور خوب دانست و گفت: عملکرد شبکه بهداشت درمان جم در زمینه واکسیناسیون خیلی خوب بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر