جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۶۴۱
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: چهار کتاب از آثار استادان دانشگاه پیام نور گناوه روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در آیینی رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این آیین کتاب های " جرم شناسی قانون کاهش مجازات حبس تعزیری " به نویسندگی "احمدرضا ونکی" عضو هیات علمی رشته حقوق و وکیل پایه یک دادگستری، " شرح قانونی مدنی به زبان پیشرفته "  از "سیدعلی اکبر تقویان" مدرس دانشگاه، نویسنده و محقق و مسئول دفتر خدمات الکترونیک قضایی گناوه، " دالان های نمک "  از "حسین زارعی" حقوقدان، مدرس دانشگاه و فعال نمایش نامه نویس و " خودآموز آیین دادرسی کیفری دو " از  سیده "منصوره حسینی" پژوهشگر، مدرس دانشگاه و همسر احمدرضا ونکی که همگی از استادان دانشگاه پیام نور این شهرستان هستند، رونمایی شدند.

عباس برزگرزاده عضو هیات علمی دانشگاه در این آیین با اشاره به تاریخچه مطالعه گفت: هر کتابی باید یک شناسنامه و هویت داشته باشد و باید در این زمینه دقت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سه واژه عنوان رشد، پیشرفت و توسعه متفاوت هستند، افزود:  رشد و پیشرفت و توسعه هر کدام معنا و اهداف خاصی دارند که در بین آنها  تنها توسعه بر پایه انسان محوری است.                                                                                        

برزگرزاده گفت:  اگر هرگونه تحولی در دنیا بدون درنظرگرفتن و رعایت حقوق بنیادین انسان‌ها باشد، قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: اقدامی که انجمن علمی حقوق دانشگاه در توسعه ادبیات حقوقی به عمل آورده است، همانند رشته دو امدادی بوده که موجب پیشرفت و توسعه خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شورای فرهنگ عمومی کشور برای ارج نهادن به واژه پژوهش، ۲۵ آذر را به همین امر نام‌گذاری کرد و وزارت علوم و تحقیقات فناوری از سال ۱۳۷۹ هفته پایانی آذر ماه را بزرگداشت پژوهش گذاشت.

مجید قربانی افزود: ارزش و کار در پژوهش نقشی مهم در توسعه و تعالی و ارزش‌های جامعه برای مردم دارد.

وی اظهارکرد: رونمایی از آثار چهار  استاد این دانشگاه که توانستند با تراوشات ذهنی و علمی خود سال‌ها زحمت تهیه آنها را بکشند و برای آیندگان به رشته تحریر در آوردند، مایه مباهات است.

در این آیین که به همت و همکاری انجمن حقوق دانشگاه پیام نور گناوه و برازجان در سالن فنی و حرفه ای گناوه برگزارشد، نویسندگان کتاب به معرفی و تحلیل آثار خود پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر