جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۷۰۵
جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس گفت: میزبانی بوشهری‌ها از این تیم از همه لحاظ از جمله مکان، امکانات تمرینی، برخورد شهروندان و حتی غذاهای خوشمزه هتل و برخورد کارکنان ایده‌آل است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ایوان کانستانتسینائو روز جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: فدراسیون و هیات فوتبال استان بوشهر برای برگزاری اردوی مشترک آمادگی بلاروس و ایران هماهنگی‌های خوبی تاکنون داشتند که این تعامل و همکاری آنها شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: تیم بلاروس پس از برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال ساحلی تاکنون هیچ اردویی نداشته و اکنون حضور در بوشهر و رویارویی با تیم شایسته ایران فرصت مناسبی برای افزایش سطح آمادگی تیم بلاروس است.

کانستانتسینائو ادامه داد: این اردو همچنین فرصتی مناسب است تا بازیکنان بلاروس در آستانه یورو لیگ به آمادگی مطلوبی دست پیدا کنند.

وی اضافه کرد: در این اردو تیم بلاروس چهار بازیکن جوان با رده سنی ۱۸ تا ۲۰ سال در اختیار دارد تا این بازیکنان بتوانند برای رقابت‌های آینده تجربه اندوزی لازم را داشته باشند.

کانستانتسینائو تصریح کرد: با این رقابت‌ها بازیکنان کم تجربه از لحاظ روحی و روانی نیز به آمادگی مدنظر کادر فنی برای حضور در رویدادهای رسمی دست پیدا می‌کنند.

وی گفت: برای سال آینده نیز تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به بلاروس دعوت می‌شود تا علاوه بر این تیم با حضور چند تیم دیگر زمینه برگزاری رویدادی رسمی در کشور بلاروس فراهم شود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس نیز گفت: شرایط اردو در بوشهر بسیار خوب و خوب تر از آن برخورد گرم و صمیمی بوشهری‌ها با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس است.

الواردو کاپورال نیکولاس افزود: تیم ملی بلاروس در سه دیدار دوستانه با ایران در بوشهر در تلاش است تا بتواند برای نخستین بار برابر ایران به پیروزی دست پیدا کند و همچنین آمادگی بازیکنان خود را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: با این وجود رویکرد اصلی تیم ملی بلاروس فارغ از نتیجه، رسیدن به وضعیت مطلوبی از آمادگی است.

نیکولاس اضافه کرد: در این اردو بازیکنان لژیونر و باتجربه بلاروس در تلاش هستند تا بازیکنان جوان تیم را برای تجربه‌اندوزی و آمادگی برای حضور در رقابت‌های مهم‌تر کمک کنند.

تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و بلاروس روزهای ۲۷، ۲۹ و ۳۰ آذرماه به میزبانی هیات فوتبال در بوشهر به مصاف هم می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر