چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: درایام نوروز باید به بهترین شکل ممکن از میهمانان و گردشگران پذیرایی و استقبال کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه این هفته شهر برازجان افزود: تجهیز و آماده سازی اماکن گردشگری، محل اسکان مسافران، ایجاد امنیت و آرامش و تنظیف پارک ها و سرویس های بهداشتی و مکان های عمومی دشتستان برای میهمانان نوروزی ضروری است.
کد خبر: ۱۰۲۷۳
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: درایام نوروز باید به بهترین شکل ممکن از میهمانان و گردشگران پذیرایی و استقبال کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه این هفته شهر برازجان افزود: تجهیز و آماده سازی اماکن گردشگری، محل اسکان مسافران، ایجاد امنیت و آرامش و تنظیف پارک ها و سرویس های بهداشتی و مکان های عمومی دشتستان برای میهمانان نوروزی ضروری است.

\n\n

وی اضافه کرد: عید دیدنی و صله رحم، آشتی بین فامیل ها و زدودن کدورت ها، کمک به نیازمندان نزدیک، آزادی زندانیان، امربه معروف و نهی از منکرو دوری از مجالس گناه، کمک به پاسخ شبهات جوانان در زمینه اعتقادات دینی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از کارهای با ارزش در ایام نوروز است.

\n\n

امام جمعه برازجان ادامه داد: درچهارشنبه آخر سال و به بهانه این روز که یک خرافه است نباید به خود و اموال عمومی آسیب رساند زیرا که این گونه برنامه ها شادی نیست بلکه رنج آور است.

\n\n

وی یادآورشد: اسلام با شادی کردن مخالف نیست بلکه آنچه با آن مخالف است، خرافات و هرج و مرج است.

\n\n

امام جمعه برازجان با تسلیت ایام فاطمیه گفت: باید درایام نوروز حرمت ایام فاطمیه (س) حفظ شود و از برنامه هایی که شئونات اسلامی در آن رعایت نمی شود،پرهیز کرد.

\n\n

مصلح اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در واقع الگوی بانوان مسلمان است و زنان باید از ویژگی های شخصیتی این بانوی عظیم الشان الگوبرداری کنند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی در باره مذاکرات هسته ای بیان کرد: رهبر انقلاب به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اعتماد کامل دارند اما با توجه به نیرنگ های دشمنان باید مواظب بود و فریب دشمن را نخورد.

\n\n

امام جمعه برازجان به 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: اگر امروز اسلام و ایران اسلامی دراقتدار دارند به یمن خون شهداست و ما تا ابد مدیون آنها هستیم.

\n\n

وی بیان کرد: باید همواره برای پاسداشت یاد و نام شهدا کوشید و نباید در این زمینه کم کاری صورت گیرد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر