جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از قتل جوان 19 ساله اهل شهر دالکی از توابع شهرستان دشتستان متواری شده بود در کمتر از 48 ساعت از وقوع قتل در یک عملیات پلیسی در کوه های این شهر دستگیر شد.به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: روز 12 فروردین جاری پلیس از وجود جسد فردی در حوالی شهر دالکی مطلع و به محل حادثه اعزام شد.وی اضافه کرد: در بررسی ها مشخص شد، جسد متعلق به فردی 19 ساله با هویت معلوم است که بر اثر اصابت گلوله تفنگ ساچمه زنی به قتل رسیده است.
کد خبر: ۱۰۲۸
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از قتل جوان 19 ساله اهل شهر دالکی از توابع شهرستان دشتستان متواری شده بود در کمتر از 48 ساعت از وقوع قتل در یک عملیات پلیسی در کوه های این شهر دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: روز 12 فروردین جاری پلیس از وجود جسد فردی در حوالی شهر دالکی مطلع و به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در بررسی ها مشخص شد، جسد متعلق به فردی 19 ساله با هویت معلوم است که بر اثر اصابت گلوله تفنگ ساچمه زنی به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پس از انتقال جسد به سردخانه، تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی با حضور کارآگاهان زبده آغاز و مشخص شد مقتول با قاتل بر سر معامله سلاح در حوالی محل وقوع قتل قرار گذاشته بود.

سردار عباس زاده ادامه داد: با تلاش بی وقفه و بررسی فرضیه های مختلف بوسیله کارآگاهان پلیس دشتستان هویت فرد ضارب و طرف معامله با مقتول شناسایی و تلاش بر دستگیری وی متمرکز شد.

وی گفت: در کنار پیگیری ها و اقدامات پلیسی مذاکره با بستگان و خانواده متهم فراری برای همکاری و همراهی با پلیس ادامه داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: سرانجام با شناسایی مخفیگاه متهم و کشف سلاح به کار رفته در این عملیات قاتل نیز به تیراندازی منجر به قتل اعتراف کرده است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر