جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۸۴۰
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر از به‌کارگیری روش جدید نگهداری از روکش آسفالت به‌نام «اسلاری‌سیل» برای جاده‌های استان خبر داد که به‌زودی اجرایی می‌شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر در نشست با خبرنگاران گفت: راهداری بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه در استان بوشهر نگهداری می‌کند.

سیدحمیدرضا علم با اشاره به این‌که  برای نگهداری راه‌های استان اعتبارات ملی و استانی خوبی تخصیص داده شده، افزود: بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی و ملیِ طرح‌های راهداری است که هرچند نیاز استان بیش از این است، اما با این میزان هم می‌توان کار‌های خوبی را در بخش راهداری انجام داد.

او با اشاره به این‌که اگر طرح‌های جاده‌ای به انجام برسد امنیت جاده‌ای استان نیز بیشتر می‌شود، اضافه کرد: به‌زودی و برای اولین بار روش نوین روکش آسفالت به‌نام «اسلاری‌سیل» در جاده‌های اصلی، فرعی، روستایی و چهارخطه‌ها استان انجام خواهد شد که قرارداد آن بسته شده و به‌محض تأمین قیر این روش اجرایی می‌شود.

علم با اشاره به این‌که راهداری استان دارای ۲۴۵ خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک است، درباره آمادگی راهداری برای فصل زمستان گفت: ۹۰ درصد این خودرو‌ها برای عملیات راهداری زمستانه آماده شده‌اند و برای پیشگیری از راه‌بندانِ از ریزش کوه، سیل و حوادث در مناطق حادثه‌خیز مستقر می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر