جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۹۳۹
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: ایران و بویژه بوشهر با امکانات خوب سخت افزاری و هواداری ظرفیتی مهم برای میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‏‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمد احمدزاده روز سه‌شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: امید است با تداوم حمایت‎ های مسئولان و بویژه رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون شرایط برای میزبانی از رقابت   های فوتبال ساحلی بین قاره‎ای در بوشهر فراهم شود.

وی بیان کرد: این استان در ۲ مقطع با برگزاری رقابت‎ های بین المللی پرشین کاپ و حضور کشورهایی چون ایتالیا، اسپانیا و اوکراین آوازه خود در میزبانی رقابت‏‌ های بین المللی را جهانی کرده که این مهم برای مسابقات بین قاره ای نیز امکان تحقق دارد.
احمدزاده ادامه داد: حضور نزدیک به ۲۰ بازیکن جوان در تیم ملی فوتبال ساحلی رویکردی ارزشمند در راستای جوان‌گرایی و پشتوانه سازی برای تیم ملی است که باتوجه به یک سال زمان باقیمانده تا برگزاری رقابت‏‌های بین المللی می توان این مهم را محقق کرد.
وی گفت: تیم ملی ایران تاکنون در دیدارهای رسمی و دوستانه بلاروس را شکست داده که امیدواریم این مهم در سومین بازی دوستانه برابر این تیم اروپایی محقق شود.

احمدزاده اظهار کرد: تیم بلاروس چند بازیکن نیز در تیم اسپارتاک مسکو دارد که توانمندی‏ های خود را بخوبی به اثبات رساندند و در کسب رتبه دومی این تیم در رقابت‏ های فصل گذشته نقشی پررنگ داشتند.

بازیکن تیم اسپارک مسکو ادامه داد: فصل جدید لیگ فوتبال ساحلی روسیه اردیبهشت سال آینده آغاز می‎ شود که با وجود داشتن قرارداد با این تیم هنوز تصمیمم برای تداوم حضورم در این تیم قطعی نشده است.

وی افزود: امیدوارم تیم ملی فوتبال ساحلی بتواند با کمک همدیگر بتواند به جایگاه اصلی خود در دنیا دست پیدا کند.

تیم فوتبال ساحلی بلاروس تاکنون در اردوی آمادگی مشترک با ایران دو بازی برابر این تیم برگزار کرده است که در هر دو دیدار متحمل شکست شده است.

تیم‌های ایران و بلاروس امروز در سومین بازی و آخرین بازی دوستانه خود در این اردوی مشترک، ساعت ۱۵ در مجموعه فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر