جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۰۱۶
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: هم اکنون ۲۳۵ پروژه عمران روستایی با ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در شهرستان‌های دشتی و تنگستان این استان در دست اجرا است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا مقدم روز چهارشنبه در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمان حاضر ۲۶ درصد معابر روستایی شهرستان دشتی و ۲۷ درصد معابر روستایی شهرستان تنگستان بهسازی شده است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود با برنامه ریزی منصفانه این رقم ارتقا یابد.

مقدم یادآور شد: اجرای طرح هادی در شهرستان دشتی ۹۵ درصد و در شهرستان تنگستان ۹۶ است. 

وی برضرورت ایجاد توازن منطقه ای برای برقراری عدالت در توزیع امکانات روستاهای استان بوشهر تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود با ایجاد توازن منطقه ای در تخصیص اعتبارات برای اجرای پروژه های تاثیرگذار عمران روستایی در سطح روستاهای استان دوره شکوفایی رقم بخورد.

۲۳۵ پروژه عمران روستایی دشتی و تنگستان در دست اجرا است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تعداد روستاهای دشتی و تنگستان سهم اعتباری این شهرستان‌ها برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی باید ویژه باشد.

غلامحسین کرمی اضافه کرد: تاکنون اعتبارات ملی خوبی برای شهرستان‌های دشتی و تنگستان جذب شده و تلاش می‌شود اعتبارات مناسب دیگری نیز برای رونق این شهرستان‌ها جذب شود.

وی تاکید کرد: دهیاری‌ها باید در کنار بنیاد مسکن باشند و با همکاری و همفکری این نهاد انقلابی زمینه اجرای پروژه‌های مهم و اولویت دار را در شهرستان‌های دشتی و تنگستان فراهم کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر