جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۰۷۹
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه ۱۳ مدرسه تخریبی در شهرستان نیاز به نوسازی دارد افزود: باید با برنامه ریزی مشخص در طی سه سال آینده مدارس تخریبی در سطح بخش مرکزی نوسازی شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش تنگستان ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه این شورای اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که در دوران مسئولیت در تنگستان انجام خواهم داد پشتیبانی از بحث‌های فرهنگی آموزشی خصوصاً در حوزه آموزش و پرورش در شهرستان است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: پشتیبانی از برنامه‌های آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است.

وی یاد آور شد: تلاش خواهد شد در بحث آموزش‌های فوق برنامه و بنیه تقویت درسی برای دانش آموزان مدارس با استفاده از ظرفیت آموزگاران زمینه لازم در شهرستان آماده کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان با اشاره به اینکه در بخش مرکزی شهرستان مدارس تخریبی زیادی وجود دارد خاطر نشان کرد: مجموعه ستادی آموزش و پرورش و مدارس شهرستان دارای امکانات لازم و قابل قبولی نیستند.

وی ادامه داد: جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ماهانه به صورت منظم در بعدازظهر دوشنبه‌ها هر ماه برگزار شود.

لطفی با اشاره به اینکه ۱۳ مدرسه تخریبی در شهرستان نیاز به نوسازی دارد افزود: باید طی برنامه ریزی مشخص تلاش شود در طی سه سال آینده هر سال ۳ تا ۴ مدرسه تخریبی در سطح بخش مرکزی شهرستان نوسازی شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: باید جهت مشارکت بیشتر مردم در نوسازی مدارس شهرستان هسته اجتماعی مشارکت‌های مردمی تشکیل شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان بیان کرد: کسانی که دارای رتبه برتر در آزمون‌ها و دانشگاه‌ها هستند در سطح شهرستان باید تجلیل شوند.

وی یاد آور شد: باید در بحث امتحانات پایان فصل دانش آموزان پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدارس شهرستان برای پیشگیری از هر گونه آلودگی ویروسی رعایت شود.

لطفی خواستار شناسایی آمار دقیق بی سوادان با همکاری نهادهای حمایتی در سطح شهرستان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر