جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۱۴۲
جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: آغاز فصل اتحاد و همدلی را به وضوح شاهد خواهیم بود و با تمام توان و ظرفیت خود در راستای حل مشکلات جزیره خارگ گام برخواهیم داشت.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ، جزیره‌ای با شرایط ویژه و دارای اهمیت بسیار راهبردی برای ایران اسلامی است، خارگ و مردم آن همواره ولایت مداری خود را به نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده‌اند و خارگی ها مردمانی صبور و غیرتمند هستند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: جغرافیای خارگ و قرار گرفتن آن در نقطه حیاتی در خلیج همیشه فارس، گواه مقاومت و ایثار مردمان خارگ بوده است. اتحاد و همدلی خارگ گواهی دیگر بر همگرایی این مردمان است، اهل سنت و تشیع در تمامی دوران از دُر یتیم خلیج فارس حفاظت کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ تصریح کرد: آغاز فصل اتحاد و همدلی را به وضوح شاهد خواهیم بود و با تمام توان و ظرفیت خود در راستای حل مشکلات جزیره گام برخواهیم داشت.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد استاندار و فرماندار بوشهر، با صداقت در رفتار و گفتار با همراهی تمامی مسئولان و اهالی شریف جزیره خارگ فصلی نو را آغاز خواهیم کرد.

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: خارگ و خارگی‌ها جزئی از خانواده بخشداری خواهند بود و سرچشمه و سرمنزل مقصود در تمامی امور کار گروهی و تیمی خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر