يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۳۱۸۰
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: در تصادف زنجیره‌ای چند خودروی سبک و سنگین شامل خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون در جاده اهواز - خرمشهر تاکنون ۱۰ نفر جان خود را از دست داده اند.
به گزارش فکرشهر، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه گفت: در یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز - خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزاکوچک) در ساعت ۷:۱۰ صبح امروز به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این تصادف برای ۶ دستگاه خودرو اتفاق افتاده است. در نهایت در این حادثه متاسفانه ۱۳ مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند و ۳ نفر نیز در محل حادثه درمان شده‌اند. حال سه نفر از مصدومان اعزامی نیز وخیم گزارش شده است.

عارف اصل شرهانی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان با اشاره به انتقال اجساد به سردخانه و مصدومان حادثه با آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان، اظهار داشت: خودروی رانا در آتش سوخت.

فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: تعداد کشته های تصادف زنجیره ای جاده قدیم اهواز به خرمشهر به ۱۰ نفر رسید.
  
سرهنگ رضا دولتشاهی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان های منطقه جاده اهواز - خرمشهر برای تردد خودروها پاکسازی شده و بر روی خودروها بازگشایی گردید.
 
وی علت اولیه حادثه را برخورد کامیون ایسوزو حامل احشام از سمت پهلو به مینی بوس حامل کارگران یک شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: راننده کامیون ایسوزو نیز در این حادثه تصادف جان خود را از دست داد.
 
سرهنگ دولتشاهی گفت: کمیسیونی برای بررسی کارشناسی این حادثه تصادف تشکیل خواهد شد تا مقصر یا مقصران واقعی آن مشخص شوند.
  
جاده خرمشهر به اهواز به طول ۱۰۰ کیلومتر به عنوان یکی از مسیرهای صادرات به مرز شلمچه از جاده های ترافیکی استان خوزستان بوده که همواره شاهد حوادث رانندگی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر