پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۹۳۳
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت مسئولان استان در تنگستان گفت: در این راستا مشکلات مختلف بررسی شد و ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه، ضروری و کارگشایی اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، اکبر پورات در حاشیه میز خدمت در شهرستان تنگستان با اشاره به اعزام کاروان خدمت مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به تنگستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان تنگستان همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با ۱۶۰ نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی بررسی طرح‌های عمرانی و اقتصادی را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر به شهرستان تنگستان، ضمن دیدار‌های چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه راه‌اندازی میز خدمت اقدام بسیار ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم، تصریح کرد: در این دیدار ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه، ضروری و کارگشایی و یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند در تنگستان اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۳ فقره برقراری مستمری و یک مورد حق پرستاری و تعدادی بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتور‌ها و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان بوشهر تقبل هزینه شد. در این دیدار‌ها مهمترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره‌کل ورزش و جوانان بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر