شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: پنج هزار بانوی طلبه در فضای مجازی به تبلیع و ترویج فرهنگ دینی مشغول هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی یکشنبه شب در جمع طلاب و مدیران حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر در شهر برازجان افزود: هر یک از مدارس علمیه خواهران باید یک سایت مستقل داشته باشند .\n\nوی اظهارداشت: ایجاد بزرگ ترین تجمع وبلاگ های دینی با محتوایی نجیب و سالم از افتخارات حوزه های علمیه خواهران است.\n\n
کد خبر: ۱۰۳۲۸
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: پنج هزار بانوی طلبه در فضای مجازی به تبلیع و ترویج فرهنگ دینی مشغول هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی یکشنبه شب در جمع طلاب و مدیران حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر در شهر برازجان افزود: هر یک از مدارس علمیه خواهران باید یک سایت مستقل داشته باشند .

\n\n

وی اظهارداشت: ایجاد بزرگ ترین تجمع وبلاگ های دینی با محتوایی نجیب و سالم از افتخارات حوزه های علمیه خواهران است.

\n\n

\n\n

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور اظهارداشت: فعالیت بانوهای طلبه در زمینه وبلاگ نویسی در آغاز راه است و باید ابتدا اساتید و سپس تمام بانوان طلبه صاحب وبلاگ مستقل شوند، البته این محیط نیازمند محتوا سازی و نظارت است.

\n\n

وی گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی شمار این حوزه ها کمتر از انگشتان دست بود اما امروز 457واحد آموزشی با بیش از 70هزار شاغل به تحصیل و 90هزار دانش آموخته در سراسر کشور فعال هستند.

\n\n

جمشیدی افزود:11هزار مربی فعال در امر خانواده و ازدواج، 30هزار طلبه فعال در امر اقامه نماز و ترویج دین در مدارس، 12هزار شاغل در امر تدریس، یکهزار و500حافظ 10جزء قرآن به بالا، 556داور قرآنی، 357هسته پژوهشی، بیش از 70کانون هسته پژوهشی و 57 انجمن علمی، حوزه های علمیه خواهران را به یک قطب علمی و تبلیغی تبدیل کرده است.

\n\n

جمشیدی با بیان اینکه در اکثر جشنواره های مشترک در سطح کشور حوزه های خواهران بر آقایان پیشی گرفته اند تصریح کرد: حوزه های خواهران نه تنها در عرصه آموزشی و تبلیغی که در حوزه پژوهشی نیز تاثیرگذار خواهند بود.

\n\n

وی اضافه کرد: استان بوشهر استعداد بالایی در حوزه های علمیه دارد در همین راستا راه اندازی سطح چهار نیز در این استان در دستور کار است .

\n\n

در این آیین از 61 طلبه موفق خواهر حوزه های علمیه استان بوشهر در حوزه های قرآنی، علمی، آموزشی و مسابقات خطبه حضرت زهرا و زینب(س) در حوزه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان تجلیل شد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر