جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۳۰۹
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: کاهش جمعیت کیفری در دستور کار دادگستری استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی صبح یکشنبه در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: در بازدید از زندان تلاش می‌شود که از نزدیک مسائل و مشکلات بررسی و راهکارهای مناسب برای برون‌رفت از ان اتخاذ شود.

وی به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری اشاره کرد و ادامه داد: باید سعی شود که سیاست حبس زدایی را اعمال کنیم و از عفوها و تخفیف مجازات‌ها استفاده بهینه شود تا شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: اولویت دستگاه قضا و زندان‌های استان بوشهر، کاهش جمعیت کیفری، اشتغال و حرفه آموزی حداکثری مددجویان استان است.

بازپروری و اصلاح زندانیان

وی با اشاره به برنامه‌های بازپروری و اصلاح زندانیان تصریح کرد: بازپروری و اصلاح زندانیان یکی از سیاست‌های زندان‌ها است و زندان‌ها در بازپروری زندانیان اقدامات و طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، مهارت آموزی و اشتغال‌زایی به کار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه تعدادی از مسئولین قضائی، علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان از نزدیک و چهره به چهره در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت و به درخواست‌ها و مسائل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها صادر کرد.

در حاشیه این بازدید کارگاه بسته بندی هشت محصول غذایی جهت اشتغال مددجویان زندان دشتستان با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکزاستان ومعاونین قضائی دادگستری کل ورئیس ودادستان برازجان ومدیرکل زندان‌های استان بوشهر افتتاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر