سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از راه‌اندازی 12 حوزه علمیه در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در بازدید از حوزه علمیه دشتستان اظهار داشت: توسعه و تجهیز حوزه‌های علمیه استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.\n\nوی افزود: در دشتستان استقبال بسیار خوبی از حوزه‌ها به عمل آمده و کیفیت برگزاری کلاس‌ها در این حوزه نسبت به قبل رشد محسوسی داشته است.
کد خبر: ۱۰۳۴۱
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از راه‌اندازی 12 حوزه علمیه در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در بازدید از حوزه علمیه دشتستان اظهار داشت: توسعه و تجهیز حوزه‌های علمیه استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.

\n\n

وی افزود: در دشتستان استقبال بسیار خوبی از حوزه‌ها به عمل آمده و کیفیت برگزاری کلاس‌ها در این حوزه نسبت به قبل رشد محسوسی داشته است.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تقدیر از مسئولان حوزه علمیه برازجان در تجهیز و آماده‌سازی این مجموعه خاطر نشان کرد: بدون تردید وجود چنین مجموعه‌هایی از برکات نظام جمهوری اسلامی، هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های حوزه علمیه خواهران در ایران و همه کسانی است که در این استان و شهرستان دشتستان در این زمینه تلاش می‌کنند.

\n\n

صفایی بوشهری از راه‌اندازی 12 حوزه علمیه در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در افق 1404سند چشم‌انداز توسعه حوزه‌های علمیه استان بوشهر 12 مرکز پیش بینی شده بود که امروز 80 درصد آن محقق شده است.

\n\n

امام جمعه بوشهر بیان کرد: حوزه‌های علمیه استان بوشهر مرکز تربیت انسان‌های بزرگ در حوزه خلیج فارس است و امیدواریم بتوانیم ایران، حوزه خلیج فارس و سرزمین‌های منطقه پیرامونی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر