جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۴۲۶
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰

فکرشهر:  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در شهرهای مختلف استان بوشهر تشییع و خاکسپاری می‌شود.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ علیرضا غریبی از انتقال پیکر پاک 4 شهید گمنام به بوشهر خبر داد و اظهار داشت: مراسم استقبال از 4 شهید گمنام روز 12 دی ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود افزود: به همین مناسبت برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف برگزار و مراسم ویژه‌ای 15 دی ماه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از تشییع این 4 شهید گمنام روز 16 دی ماه در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: مراسم تشییع 4 شهید گمنام روز 16 دی ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از بسیج مرکزی بوشهر برگزار و برای خاکسپاری به کنگان و دشتستان منتقل می‌شود.

غریبی با بیان اینکه 2 شهید گمنام در منطقه شرینو کنگان تشییع و دفن می‌شود افزود: 2 شهید گمنام دیگر در شهر تنگ‌ارم دشتستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.د

وی با اشاره به اینکه تاکنون در 65 نقطه استان بوشهر شهدای گمنام دفن شده‌اند خاطر نشان کرد: از 162 شهید گمنام دفن شده در استان بوشهر هویت 2 شهید شناسایی شد و با تشییع و خاکسپاری این 4 شهید گمنام تاکنون 164 شهید گمنام در نقاط مختلف استان دفن شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خواستار حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع این شهدای والامقام شد و تأکید کرد: مراسم وداع با این 4 شهید گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر