جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۴۸۷
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر گفت: در راستای حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی، اجرای دوره های حرفه ای آموزشی، برنامه ریزی برای تامین مواد اولیه و بازاریابی در حوزه صنایع دستی تقویت می شود.

به گزارش فکرشهربه نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، مسعود شیرافکن در نشست فعالان صنایع دستی که با حضور معاون مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و دستگاههای اقتصادی شهرستان برگزار گردید اظهار کرد: عمده مشکل تولیدکنندگان در حوزه صنایع دستی در زمینه بازار فروش است که باید شرایط لازم برای فروش محصولات آنان فراهم شود.

شیرافکن ادامه داد: در حوزه صنایع دستی همچنین باید بسته های سرمایه گذاری تهیه و در ذیل آن طرح های سرمایه گذاری  ظرف دو هفته آینده تدوین گردد.

وی ضمن تاکید بر بازاریابی و فروش محصولات بر بستر اینترنت و بازاریابی الکترونیک گفت: در کنار عرضه محصولات از طریق فضای سایبر با همکاری شهرداریهای شهرستان بازارچه های عرضه این محصولات در مناطق گردشگر پذیر بوشهر خصوصا در ایام نوروز اجرا می گردد.
وی یادآور شد: آموزش کسب و کارهای دیجیتال با هدف بازاریابی و توسعه بازار با رویکرد صادراتی نیز باید در دستور کار کانون کارآفرینی شهرستان قرار گیرد.
معاون فرماندار تاکید کرد: کمیته نظارت شغلی برای بازدید از طرح های ارزشمند حوزه صنایع دستی تشکیل و اجرایی گردید. همچنین کمیته امداد و جامعه هدف آن و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ظرفیت خوبی برای حمایت از فعالان صنایع دستی هستند که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر