جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در پیامی ، فرار رسیدن نوروز 1394 را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:\n\nبه نام خدا\n\nنوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی              که بسی گل بدمد باز تو در گل باشی
کد خبر: ۱۰۳۷۴
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در پیامی ، فرار رسیدن نوروز 1394 را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

\n\n

به نام خدا

\n\n

نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی              که بسی گل بدمد باز تو در گل باشی

\n\n

پروردگار بهار ، خالق زيبايي ها و جاودان کننده دوستي ها و پيوندها را مي ستاييم که بار ديگر طليعه زيباي نوروز باستاني را بر ما نمايان نمود تا باز هم نظاره گر بازگشت پرندگان مهاجر به آشيان ، ترنم سرود باران و طراوت شکوفه ها باشیم تا از اعماق دنيايي سرشار از سرزندگي و تازگي به ثانيه ها بينديشيم و در انتظار فردايي بهاري بنشينيم که نويد بخش فرصت هاي نو و تحول و دگرگوني است .

\n\n

اينک همراه با هم از درگاه منبع لايزال هستي تغيير به سوي احسن الحال را طلب مي کنيم تا در سايه حق و با تلاش و همت جمعي ، بار ديگر روزهاي خوب و توام با موفقیت را در تاريخ فعاليت هاي خانواده بزرگ ورزش شهرستان دشتستان جاودان نمائيم و با الهام از دعاي «حول حالنا الي احسن الحال و با کوله باري از تجارب و خاطرات خوب و زیبا به استقبال فرصت ها و روزهای نو برويم.

\n\n

اهالی گرانقدر ورزش ، جوانان عزیز و برومند دشتستان بزرگ در آستانه تلألو نوروز باستاني يک هزار و سيصد و نود و چهار خورشيدي که برکت ، خرمي ، طراوت و مهرورزي ستون هاي اين آئين کهن را شکل داده اند ، دستان خود را به سوي درگاه ايزد هستي بخش رهسپار مي کنيم تا به يمن برکت و جلالش سال آتي را فرصتي براي خدمت گزاري بيش از پيش به جامعه ورزش و بخصوص جوانان عزیز این دیار دوست داشتنی قرار دهد و دگرگوني را در مسير رشد و تعالي، موفقیت و سربلندی و سرافرازی همه شما عزیزان در میادین پیش رو برايمان رقم زند.

\n\n

در سال اخیر جوانان ارزنده و شایسته ورزش این دیار توانستند با تلاش و کوشش و همت بلند خود موفقیت و دستاوردهای خوب و بزرگی را در عرصه ورزش استان و کشور به ارمغان بیاورند که شایسته تقدیر و تشکر هستند و نیز پیشکسوتان و بزرگان این عرصه، با اندوخته های عالی و سابقه درخشان تجربیات گرانبهای خود را در راه آبادانی ،رشد و توسعه ورزش به کار بستند تا زمینه ساز روندی مطلوب برای جوانان و آیندگان باشند .

\n\n

دریغ اما گل های بسیاری از دشت رنگارنگ دوستان و همکاران ورزشی این منطقه و دیار، که بهار امسال گرچه دیدگان ما به رخسارشان روشن نیست عطر یادشان همواره در مشام خاطراتمان خواهد پیچید و شاد خواهد بود روح شان تا ابد بی تردید.

\n\n

سال نو ، نويد بخش فکر نو ، کردار نو و تصميم هاي نو براي ساختن آينده و بهره برداري از فرصت هاي نو يپيش روست. در پيشگاه آفريننده روزهاي بهاري ، گرم ترين و صميمانه ترين شادباش هاي خود را به همکاران محترم ، خانواده محترمشان ، پیشکسوتان عزیز و جامعه ورزش و به خصوص جوانان نیک اندیش تقديم داشته و در لحظات معنوي گذر از سال پسین به سال پیش رو که سرشار از دعا و استجابت است ، از درگاه ايزد يکتا خواستارم تا لحظه لحظه هاي پيش رويتان را با باران مهر و رحمت خود پاک و دل انگيزنمايد.

\n\n

نادر آزاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر