چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۸۲۶
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: یادواره شهدای جاوید الاثر در بوشهر با حضور مردم، خانواده‌های شهدا، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، امام جمعه بوشهر و تعدادی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خودش را برای اسلام، مسلمین و مردم هزینه کرد نه اسلام و مردم برای خودش هزینه کرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری از ویژگی‌های شهید سلیمانی به خدمت به اسلام و عدم تعلق به دنیا اشاره کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی عاشق ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه انسان در دنیا در هر پست و مقامی باشد نزد خداوند دارای درجه‌ای است اضافه کرد: انسان در دنیا در هر پست و مقامی باشد نزد خداوند دارای درجه‌ای است.

امام جمعه بوشهر از شهادت به عنوان بالاترین پاداش برای یک انسان یاد کرد و افزود: شهید سلیمانی به شهادت رسید چون مجاهدت در راه خدا را اصل زندگی خود قرار داده بود.

آیت الله صفایی بوشهری درجات الهی را ماندگار دانست و بیان کرد: کسانی که تمام وجودشان را ایمان فرا گرفته باشد و بر قلب آنان خدا حاکم است جاذبه‌های دنیایی نمی‌تواند وی را فریب دهد و زندگی آنان بر اساس دستورات دین مدیریت می‌شود.

وی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد ایمان، تقوا، پارسایی، ولایت‌مداری و جهادگری دانست و تاکید کرد: شهید قاسم سلیمانی تمام وجودش در خدمت اسلام بود و هیچ علاقه‌ای به دنیا نداشت.

یادواره شهدای جاوید الاثر استان بوشهر و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر