چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۸۷۰
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: سهم این استان از تفاهم نامه این بنیاد، بهزیستی و بنیاد مستضعفان ساخت ۱۰۹ واحد مسکونی برای خانواده های دارای حداقل ۲ عضو معلول است که عملیات ساخت آنها رو به پایان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا مقدم روز دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: هم اکنون عملیات اجرایی ۹۵ واحد از این خانه ها پایان یافته و براساس برنامه ریزی انجام شده تلاش می‌شود تا دهه فجر جشن پایان ساخت واحدهای مسکونی خانواده‌‍‌های دارای حداقل ۲ معلول بهزیستی در استان برگزار شود.

وی بیان کرد: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۸۵ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل اعتبارات بنیاد مسکن برای هر واحد مسکونی پرداخت می‌شود.

مقدم اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تاکنون یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان به عنوان کمک بلاعوض از محل اعتبارات بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی خانواده های دارای حداقل۲ عضو معلول زیر پوشش بهزیستی استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: همچنین برای ایتام زیر پوشش بهزیستی نیز هشت واحد مسکونی در دست ساخت است و برای آنها نیز ۱۳۶ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بنیاد مسکن پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار کرد: تلاش می‌شود در راستای تامین مسکن و پرداخت تسهیلات بلاعوض به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد فراتر از تفاهم نامه ها اقدام و گام‌های مهمی برای این قشر برداشته شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود هر جایی که زمین در اختیار است به مددجویانی که فاقد زمین هستند با قید فوریت در همان روستا، شهر و یا در نزدیکترین منطقه به محل زندگی جامعه هدف (خانواده‌های دارای ۲ معلول زیر پوشش بهزیستی) واگذار شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز گفت: تلاش شود زمین واگذار شده به مددجویان بهزیستی در محل زندگی مددجویان باشد.

علیرضا حاجیانی از همکاری بنیاد مسکن با بهزیستی در راستای تامین مسکن مورد نیاز جامعه هدف تقدیر کرد.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر