يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اشتغال و ازدواج جوانان مورد توجه جدی مسئولان استان بوشهر قرار گیرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: باید در طول زندگی خود برای رسیدن به کمال تلاش کنیم و از این دنیا برای برداشتن توشه آخرت خود استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۰۸
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اشتغال و ازدواج جوانان مورد توجه جدی مسئولان استان بوشهر قرار گیرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: باید در طول زندگی خود برای رسیدن به کمال تلاش کنیم و از این دنیا برای برداشتن توشه آخرت خود استفاده کنیم.

\n\n

وی به روز ملی‌شدن نفت اشاره کرد و با گرامی‌داشت این روز بسیار مهم، اذعان کرد: با ملی شدن صنعت نفت شاهد نفی سیطره سیاسی و اقتصادی انگلیس بر شریان اقتصادی ایران بودیم که یکی از حرکت‌های بزرگ در تاریخ بود.

\n\n

امام جمعه بوشهر به نقش بسیار مهم انرژی در جهان اشاره کرد و ادامه داد: در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی باید به پیوست فرهنگی و اجتماعی و زیست‌محیطی توجه ویژه‌ای صورت بگیرد و توسعه بر این اساس صورت بگیرد.

\n\n

وی به بحران آب اشاره کرد و افزود: آب یک کالای حیاتی در فضای طراحی نوین و در عرصه سیاسی و اقتصادی آب است و این موضوع در ایران نیز بسیار مهم است و همسئولان باید طرح‌های مناسبی را در این زمینه اجرا کنند.

\n\n

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم اجرای طراحی تولید آب، ذخیره سازی، ساخت سد، و اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری، اضافه کرد: باید تلاش شود تا با مدیریت مناسب بحران آب را پشت سر بگذاریم.

\n\n

وی به تحولات بسیار مهم استان بوشهر در سال 93 اشاره کرد و افزود: مسئولان برای ارائه خدمات مناسب به مردم تلاش زیادی را داشتند و امیدواریم در آینده نیز در سایه وحدت و همدلی شاهد خدمات‌رسانی خوبی به مردم باشیم.

\n\n

امام جمعه بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر، افزود: زیرساخت‌های فرهنگی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و همچنین اشتغال و جوانان جوانان از موضوعات مهمی است که مسئولان باید به صورت ویژه به آن نگاه کنند.

\n\n

وی خواستار توجه به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و تکریم آنان شد و ادامه داد: باید طراحی و برنامه‌ریزی مناسبی برای رسیدگی به نیازمندان و مستمندان استان بوشهر صورت بگیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر