دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی از محکومیت قاچاق بادام درختی خارجی به مبلغ 5 میلیارد و 604 میلیون ریال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رضا قائدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تعزیرات حکومتی به طور کامل و ویژه در ایام نوروز بر بازار، صنوف مختلف و کالاهای جانبی نظارت می‌کنند زیرا بیشتر مشکلات ما به نظارت و کنترل برمی‌گردد به جهت اینکه در روزهای پایانی سال، گرانی و مشکلات این حوزه پررنگ‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۹
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۱

فکرشهر: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی از محکومیت قاچاق بادام درختی خارجی به مبلغ 5 میلیارد و 604 میلیون ریال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رضا قائدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تعزیرات حکومتی به طور کامل و ویژه در ایام نوروز بر بازار، صنوف مختلف و کالاهای جانبی نظارت می‌کنند زیرا بیشتر مشکلات ما به نظارت و کنترل برمی‌گردد به جهت اینکه در روزهای پایانی سال، گرانی و مشکلات این حوزه پررنگ‌تر می‌شود.

\n\n

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی از محکومیت متخلف قاچاق بادام درختی خارجی خبر داد و گفت: یکی از متخلفان که اقدام به قاچاق کالای حمل بادام درختی خارجی کرده بود به مبلغ 5 میلیارد و 604 میلیون ریال محکوم شد.

\n\n

قائدی خاطرنشان کرد: در پی توقف یک دستگاه کامیون حامل 22 هزار کیلوگرم بادام درختی خارجی فاقد مدرک و سند گمرکی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان و وصول پرونده به این شعبه پس از تحقیقات لازم بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفت و تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص دانسته و ‌مستند به قانون مبارزه با قاچاق کالا دارد به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 604 میلیون و 330 هزار ریال جزای نقدی علاوه بر ضبط  کالا به نفع دولت محکوم شد.   

\n\n

وی افزود: جامعه اصناف و صنوف ما افرادی پاک، متدین و دارای عملکرد خوبی هستند و سعی می‎کنیم از طریق برخورد با برخی عناصر نامطلوب که سعی در سوء استفاده از بازاریان دارند برخورد قاطع با این متخلفان داشته باشیم و از مردم  نیز انتظار داریم که به محض دیدن تخلفات صنفی موضوع را گزارش و پیگیری کنند تا به‌ این طریق از حقوق جامعه که خود مردم هستند محافظت شود.

\n\n

قائدی یادآور شد: در سال 93 هزار و 185 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی دشتی تشکیل و به تعداد هزار و 140 پرونده به رسیدگی شد و متخلفان به مبلغ هفت میلیارد و 738 میلیون و 141 هزار و 432 میلیون ریال محکوم شده‌اند و تمام این پرونده‌ها مختومه اعلام شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر