چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۱۹۸
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: در جریان وصول مطالبات بانکی تا جایی که قوانین به این اداره کل اجازه بدهد با واحد‌های تولیدی همکاری می‌کنیم و تاکنون هیچ واحد تولیدی در این استان تعطیل نشده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمدرضا بزرگمهر از افزایش ۱۰۹ درصدی میزان وصول معوقات بانک‌های استان در ۹ماه امسال خبر داد و افزود: روزانه ۱۰ میلیارد ریال و در این مدت نزدیک به ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از معوقات بانک‌ها وصول شده است.
 
وی یکی از مهم‌ترین محور‌های رسالت اداره کل ثبت اسناد و املاک را حمایت از اقتصاد مولد و اشتغال پایدار عنوان کرد و افزود: در این زمینه وصول مطالبات می‌تواند به بانک‌ها برای گردش منابع و تخصیص مجدد آن به واحد‌های صنعتی کمک زیادی کند.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با بیان اینکه در وصول مطالبات هیچ واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل نشده است، تاکید کرد: در بحث وصول مطالبات بانکی تا جایی که قوانین به این اداره کل اجازه بدهد با واحد‌های تولیدی همکاری می‌کنیم و در عین حال از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری نیز استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر