شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شبانکاره بر لزوم تکمیل کانال‌های پایین‌دست سد رئیسعلی دلواری در شبانکاره تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد رضوانی در نشست مسئولان شبانکاره با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان باید باشد و همه باید در این راستا گام برداریم.
کد خبر: ۱۰۴۸۴
جمعه ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شبانکاره بر لزوم تکمیل کانال‌های پایین‌دست سد رئیسعلی دلواری در شبانکاره تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد رضوانی در نشست مسئولان شبانکاره با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان باید باشد و همه باید در این راستا گام برداریم.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر شبانکاره ضمن تقدیر و تشکر ویژه از نماینده دشتستان در مجلس در پیگیری سنددار کردن زمین‌های مردم بخش شبانکاره خاطر نشان کرد: ارتقا و یا ایجاد نمایندگی ادارات آبیاری، سازمان تبلیغات، قرض‌الحسنه مهر، فنی و حرفه‌ای و بنیاد مسکن از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شبانکاره است.

\n\n

رضوانی بر لزوم تکمیل کانال‌های پایین‌دست سد رئیسعلی دلواری تاکید کرد و افزود: احداث سالن ورزشی خواهران و تکمیل کانال‌های پایین دست سد رئیسعلی دلواری و اعتبار لازم برای روشنایی معابر و اصلاح شبکه آب شبانکاره نیز از دغدغه‌های مهم مردم این منطقه است.

\n\n

به نوشته ی فارس، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد مسئول تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره نیز ضمن تشکر از تلاش و زحمات نماینده مردم دشتستان گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی شهر شبانکاره به اعتبار احتیاج دارد که خواستار پیگیری تخصیص اعتبار آن از سوی نماینده شهرستان هستیم.

\n\n

شهردار شبانکاره نیز از تخصیص تبصره 22 به شبانکاره تقدیر کرد و یادآور شد: باپیگیری نماینده مردم دشتستان و برگزاری جلسه با سازمان شهرداری‌های کشور امیدواریم باز هم از تبصره 22 برای تغییر مبلمان شهر شبانکاره کمک شود.

\n\n

جلال برزگرزاده افزود: تلاش برای زیباسازی شهر شبانکاره مورد توجه و تاکید مدیریت شهری شبانکاره قرار دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر