پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۱۰۶
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۲

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تشکیل یگان حفاظت شهرداری این شهر در جهت برخورد با تخلف‌ها در حوزه شهری به ویژه ساخت و سازهای غیر مجاز ضروری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جعفر پورکبگانی روز پنجشنبه در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: با توجه به تشکیل یگان حفاظت در شهرداری‌های کشور و تجربیات خوب آنها در جهت برخورد با تخلف‌های شهری که مهمترین آن ساخت و سازهای غیر مجاز است انتظار می‌رود این مهم در بوشهر نیز تحقق شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: شورای بوشهر در هیچ انتصابی در شهرداری دخالت نمی‌کند زیرا وظیفه ما کار دیگری است اما برخی معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری از لحاظ عملکرد مورد رضایت شورا نیستند.

پدرکبگانی ادامه داد: از شهردار بوشهر درخواست می‌شود نشست‌هایی با آنان داشته باشد تا همه بر اساس ایده و تفکر موردنیاز خدمت صادقانه به مردم گام بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر  همچنین خواستار تفویض اختیار برخی وظایف معاونت‌ها و مدیران زیر مجموعه و رسیدگی شهردار به امور زیر ساختی و کلان در  شهرداری شد.

پورکبگانی عنوان کرد:  انتظار است با برنامه‌ریزی لازم از سال آینده خیلی از فعالیت‌های پیمانکاری در شهرداری با تشکیل شرکت‌های زیر مجموعه برداشته شود.

وی افزود: تعیین تکلیف کارخانه آسفالت شهرداری و راه اندازی کارگاه تولید مصالح، توجه جدی به مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی در کمیسیون ماده ۷۷، به روز رسانی اموال غیر منقول و منقول شهرداری هر ۶ ماه و ارائه گزارش آن به شورا از مواردی است که باید در دستور کار فوری  شهراری قرار گیرد .

پورکبگانی  همچنین پیرامون انتشار مطلبی در رسانه‌ها پیرامون برخورد  شهردار و عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: شورا محل بحث، تبادل نظر و حتی دعوا است که همه آنها بر سر منافع مردم و شهر بوده اما چیزی که مهم است این است که همه اعضا و شهردار دوست و برادر هستند.
 

وی تاکید کرد: چنانچه بحثی می‌شود بر سر منافع مردم است و شورا و شهرداری همدل در جهت توسعه شهر هستند تا اتفاق‌های خوبی برای شهروندان بوشهری رقم بخورد.

 
 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر