يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه گفت: ما همیشه گفته ایم با اراده سیاسی امکان رسیدن به راه حل وجود دارد. من از دو ملاقاتی که با وزیران خارجه آلمان و فرانسه داشتم احساس می کنم طرف مقابل نیز با همین علاقه وارد موضوع شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، وزیر خارجه عصر شنبه در جمع خبرنگاران دیدارهایش با وزیران خارجه آلمان و فرانسه را عالی ارزیابی کرد و گفت: اکنون فهم بهتری از موضوعات داریم.
کد خبر: ۱۰۵۱۶
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه گفت: ما همیشه گفته ایم با اراده سیاسی امکان رسیدن به راه حل وجود دارد. من از دو ملاقاتی که با وزیران خارجه آلمان و فرانسه داشتم احساس می کنم طرف مقابل نیز با همین علاقه وارد موضوع شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وزیر خارجه عصر شنبه در جمع خبرنگاران دیدارهایش با وزیران خارجه آلمان و فرانسه را عالی ارزیابی کرد و گفت: اکنون فهم بهتری از موضوعات داریم.

\n\n

ظریف اظهار داشت: بحث های خوبی با وزیران خارجه آلمان و فرانسه داشتیم . با توجه به این که دوستان مایلند نقش بسیار مستقیمی هم در راه حل و هم در آینده روابط ایفا کنند نکات خوبی مطرح شد که چگونه می توان کار را پیش برد و مشکلات راحل کرد.

\n\n

وزیر امور خارجه درباره دیدارش با اشتاین مایر و فابیوس گفت: دیدار خوبی داشتیم. اکنون فهم بهتری از موضوعات داریم و فکر می کنم با یک تفاهم مشترک بتوانیم به سمت راه حل برویم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر