جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار احداث کمپ دائمی ویژه مسافران در این شهر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در حاشیه بازدید از فعالیت‌های ستاد خدمات نوروزی بوشهر، وضعیت سرویس‌دهی امسال به مسافران نوروزی نسبت به سال‌های گذشته را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: با شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها شاهد افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی بیشتر مردم خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۵۴۰
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار احداث کمپ دائمی ویژه مسافران در این شهر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در حاشیه بازدید از فعالیت‌های ستاد خدمات نوروزی بوشهر، وضعیت سرویس‌دهی امسال به مسافران نوروزی نسبت به سال‌های گذشته را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: با شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها شاهد افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی بیشتر مردم خواهیم بود.

\n\n

برزگرزاده عنوان کرد: انتظار می‌رود به دلیل اقلیم مطبوع و دلپذیر بندر بوشهر در هشت ماه از سال زمینه احداث کمپینگ دایمی با مشارکت بخش خصوص در نوار ساحلی اقدام شود تا هم مسافران و هم شهروندان این شهر بتوانند از این کمپ‌ها استفاده کنند.

\n\n

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه پرسنل خدوم شهرداری بندر بوشهر زحمت فراوانی برای پاکیزگی و آراستگی شهر بوشهر در نوروز امسال کشیدند بیان داشت: باید برای این اقدامات تشکر ویژه‌ای از شهرداری داشته باشیم.

\n\n

وی در بازدید از شهربازی معارفی ضمن تشکر از تلاش‌های دست‌اندرکاران این شهربازی گفت: در این شهربازی اجرای کارهای نو و جدیدی را برای انتقال آموزه‌های اسلامی شاهد بودیم.

\n\n

رئیس شورای شهر بوشهر با ابراز خرسندی از اجرای طرح شهر بازی معارفی در استان بوشهر به عنوان دومین استان کشور در این عرصه بیان داشت: شهربازی معارفی کار نو و جدیدی است که معارف مورد نیاز افراد به ویژه نسل جوان را برای آنها بیان می‌کند.

\n\n

این مسئول در پایان عنوان کرد: از همه دستگاه‌هایی که در این ایام به خدمات رسانی مشغول بودند مخصوصاً نیروی انتظامی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، هلال احمر، اورژانس تشکر و قدردانی می‌کنیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، اعضای شورای شهر بوشهر با حضور در قرارگاه امام علی (ع) نیروی انتظامی در ساحل از زحمات فرماندهی و پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جهت مسافران نوروزی و شهروندان در این ایام تشکر و قدردانی کردند.

\n\n

سپس اعضای شورا با حضور در شهربازی معارفی از نزدیک در جریان فعالیت‌های شهربازی قرار گرفتند در این بازدید حجت‌الاسلام زاهد دوست مدیر شهربازی معارفی توضیحاتی در مورد این شهربازی و از استقبال بسیار خوب شهروندان از آن خبر داد در ادامه اعضای شورا به همراه شهردار و مدیران شهرداری از کمپینگ نوروزی چمران بوشهر بازدید کرده و در جریان خدمات رسانی به شهروندان قرار گرفتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر