جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
یک مسئول هواشناسی اعلام کرد:
فکرشهر: بهادری ادامه داد: کم ترین دمای هوا در شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان جم با 16 درجه سانتیگراد و بیشترین آن نیز مربوط به شهرهای برازجان و ...
کد خبر: ۱۰۵۵۱
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: مسوول بخش تحقیقات اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: نقشه های هواشناسی نشان می دهد روز سیزدهم فروردین ماه امسال توام با ورزش باد و بدون بارندگی است و درجه هوا خنک تر از روزهای طول هفته جاری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا بهادری افزود: آسمان استان بوشهر تا دو روز آینده ابری همراه با بارش خفیف است و هوا مطبوع پیش بینی می شود.

\n\n

وی یادآورشد: دو روز پایانی هفته جاری نیز وزش باد شدید شمالی باعث تلاطم دریا و نامساعد شدن فعالیت دریانوری در خلیج فارس خواهد شد.

\n\n

مسوول بخش تحقیقات اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: در مدت یادشده ارتفاع موج در خلیج فارس به خصوص در مناطق جنوبی استان بوشهر تا سه متر نیز خواهد رسید.

\n\n

بهادری ادامه داد: کمترین دمای هوا در شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان جم با 16 درجه سانتیگراد و بیشترین آن نیز مربوط به شهرهای برازجان و عسلویه تا 32 درجه سانتیگراد است.

\n\n

وی گفت: فروردین ماه امسال در کل از نظر مقدار بارش و شرایط آب و هوایی وضعیت مطلوب تری نسبت به پارسال در استان بوشهر ثبت شده است.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر